måndag 13 januari 2014

1 year ago

Hej. Jag suger jag vet. Det var mer än ett år sen jag bloggade sist! Så vad har hänt sen dess då? Ganska mycket om jag får säga det själv!

 

Vi fyttade till våran egna lilla lägenhet i slutet på maj 2012 =) Hittade ingen bild på hela, men här är TV:n och så ser man lite av våran uteplats iallafall =)

Juni 2013 tog jag studenten! :D

 Här får jag en kram av mormor efter jag sprungit ut =) Lars fotar så fint i bakgrunden ^^
 På flaket med klassen! WOHOOOO
Efter utspringet med fult förkläde på. Lite lullig, trött men ändå otroligt glad! Min älskling ser inte så glad ut i bakgrunden however!

Jag är så dålig på det här med bilder så tyvärr blir det inte mer än såhär! Jag tar mest bilder med min telefon och där blir dem kvar tyvärr. Men jag har instagram för er som vill följa mig där =) @eeelas

Efter studenten satt jag hela sommaren och väntade på antagningsbesked från högskolan. Jag kom in! Så nu studerar jag till ämneslärare för gymnasiet på Mälardalens högskola här i stan =) Jag trivs jättebra och har träffat många fina människor. Tentorna är jag inte så förtjust i men vad gör det om 100 år.

Nu är det bara att hoppas att jag inte glömmer bort den här bloggen igen. Kan ju vara skönt att skriva av sig då och då!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar