torsdag 6 oktober 2011

6/10-11

Hej bloggen. Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 11 månader, så om en månad firar vi 1 helt år!
Jag har varit i skolan och tråkat hela dagen, matte går åt skit dels för att vår lärare är deltids sjukskriven och det är strul med vikarierna. Men också dels för att jag inte förstår även om läraren förklarar flera gånger. Jag känner att det är alldeles för mycket med skolan och allt här hemma just nu. Vad gör man när all ork är borta? Jo, man kämpar, även om det är svårt. Dom flesta dagar vill jag bara ge upp men jag fortsätter ändå. För jag älskar min familj och jag vill att dom ska må bra.
Iallafall så köpte älskling en röd ros till mig och Sims 3 haha. Försenad födelsedagspresent/månadspresent. Får ganska dåligt samvete för att jag inte köpte något till honom men jag hade inga pengar så han får större på vår årsdag istället. Sen år vi mat på Corner for old times sake. När vi kom hem så försökte jag installera Sims spelet men min dator är sämst så det gick inte. Längtar så tills jag får tillbaka min dator från Sthlm så jag kan skriva och spela igen. Läste även klart min bok idag och började på nästa. Men nu ska jag plugga lite och sedan sova för jag är helt slut!
Ha en bra kväll och sov gott!
/ Michaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar