måndag 2 april 2012

2/4-12

OKAY, jag suger verkligen på att blogga. Men om jag ska vara ärlig så har jag väl bättre saker för mig att göra än att sitta här och skriva om mitt tråkiga liv.
Hursomhelst. Idag så åker jag och älsklingen hem till min mamma. Tåget går vid fyra och sen ska vi byta i Södertälje. Vi är framme runt åtta ikväll. Moa kommer dit på torsdag morgon och sen på fredagen ska vi nog äta påskmat hemma hos mormor. Jag hoppas att Jeppe och Cissi också kommer dit =)
En annan grymt rolig sak är att jag och älskling får våran lägenhet den 1:a juni! Jag längtar som fan. Det enda som saknas nu är en soffa och en TV-bänk. Så om nån har en divan soffa som dom vill sälja för under 1000 :- så kan ni väl hojta! haha. 
Jag har även bestämt mig för att hoppa av MaB eftersom att det inte behövs till det jag ska söka på högskolan sen. Förutsatt att det går att byta bort förstås.
Nog om det. Jag tänkte hoppa in i duschen så fort älsklingen är klar. Efter det tänkte jag äta lite frukost, packa klart och städa lite. Sen får vi se om vi får våra böcker som vi beställt också. Älsklingens lillebror mådde inte så bra inatt så jag hoppas att det ordnar sig med honom. <3
Får se om jag bloggar något under tiden vi är borta.
Ha det bra =)
/ Michaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar